Blomskan
Trådstartare
Sv: Ni som ska sälja hästar..
Och vad ska man pruta på om man inte sett produkten? Möjligen kan man höra sig för om det finns chans till prisjustering.
Men man pruta INTE på telefon enligt mig.
Hade jag behövt snabba pengar så skriver jag i annonsen att jag accepterar bud..
kl Om ngn vill pruta så vill jag att man tar det via telefon/mail direkt. Jag vill inte behöva ha massa folk hemma / allt åka land o rike runt för att sen pruta. När man kollar annonser vet man ju direkt om man har råd med begärt pris eller ej.
Om jag har tele eller mailkontakt med ngn och det känns seriöst så ser jag helst att de redan då frågar om priset.
Inte att man tar kort ,filmar har folk hemma och sen prutar de.
Ser inget konstigt i bytesförfrågningar heller , har själv gjort byte och frågat om byten. Somliga har säkert tyckt att det är jättekonstigt att man frågar medan somliga tycker att det är jätteintressant. Däremot har jag frågat direkt, finns intresse så tittar man vidare på hästen och har en dialog. Inte säkert att hästen är intressant när man vet mer, sett filmer och/eller tittat.
Och vad ska man pruta på om man inte sett produkten? Möjligen kan man höra sig för om det finns chans till prisjustering.
Men man pruta INTE på telefon enligt mig.
Hade jag behövt snabba pengar så skriver jag i annonsen att jag accepterar bud..