Ni som kan det här...

VN17

Trådstartare
... med fotoprogram
Någon som vet hur jag ska göra för att få bilden helt svartvit/gråskala men det ska vara färg på ögonen och ev läpparna

Sedan skulle jag behöva veta hur man skär ut bilden, alltså gör bakgrunden vit! Någon?

äger tyvärr inte photoshop, men det kanske är ungefär likvärdigt i andra? aja skriv i vilket fall
 
Sv: Ni som kan det här...

prova att be om hjälp under Datorer istället, där såna här trådar ska ligga :) Där finns en egen, nålad tråd om såna här problem och en massa duktigt folk som nog kan hjälpa till!
 
Sv: Ni som kan det här...

nu kommer jag igen :D

lägg frågan i bildbehandlingstråden istället, där brukar photoshopkunnigt folk titta!
 

Liknande trådar

Samhälle I stort sett varje dag när jag ska köra hem från jobbet tänker jag på hur gräsligt dålig sikt det är när jag kommer till en gata där jag...
Svar
3
· Visningar
570
Trädgård & Växter Är det någon som vet hur man kan göra rent och snygga till en gård med plattor som blivit vildvuxen? Har fått tips om högtryckstvätt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 652
Senast: Krålus
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 807
Senast: lindaf
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 498
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp