Ni som har kaniner...!

fikapaus_

Trådstartare
Hallå!
Ni som har kaniner, hur gamla är dem?
Min kära dam fyller NIO år i januari :) shit pommes, hon är pigg som satan. Rejsar runt varje dag o äter oss ur huset! en sån pingla !

Sv: Ni som har kaniner...!

Mina är 9½ och 6½ :)
Pigga och glada båda två.. :love:

Mina är från 10 veckor till 2½ år :) Har 4 st för tillfället

min hona är 5 år
min skönhet så otrolig stark personlighet:p

De jag har kvar är nu ca 2½ och 1½

Den äldre är halvbror via mamman till de två damerna som är kullsyskon med varandra

Mina två föddes 25 Juni :love:
Sen en sur tant på typ 2-3år

Min Pokemon blev bara ca 4 år. Han hade mjällkvalster när jag fick honom, sedan fick han pasteruellos i mellanörat. Fick behandling först för mjällkvalstrena sen kom slaganfallet...hemskt att se. Då fick han antibiotika...men efter några dagar dog han. Han var ett typiskt sk Måndagsexemplar enligt veterinären. Menas...några föds med fel helt enkelt.

Min stackars Pokemon som jag räddade från avlivning här på Buke :(.

Min lille Tingeling.. :D en Löwen kanin ( Syns inte )
Hon är 3 år nu i Januari 07, en liten LAT madamé, Inte alls en liten skuttig tjej, men snäll som ett lamm, min lille bääbis :angel:

Frasse, en Vädur, Blev 10½ år.. ( rätt gammalt )
Han blev Avlidad På grund av Luginflammation !

Våra är allt mellan 2månader till 2½år gamla.
Har 35 stycken så orkar inte rabbla upp alla:p

Har en japantecknad hankorsning(Japaner-dvärgvädur-hermelin) på 2,5 år. Hoppar 70 cm. :D

Min kanin fyller 8 år på valborg :) Pigg och glad men börjar höra lite sämre eller så bara skiter han i att man ropar på honom ;)

min älsta blev 12 minst och den andra är nu 10 år och pigg o kry:)

tjing! :)
jag har två kaniner för tillfället, en dvärgvädur på tre år, sen har jag en korsnig emellan vädur å hermelin på sex år, båda är pigga å glada. :rofl:

Den yngsta är född i juli -05 så 1½ år... Den äldsta är född i augusti -00 så gammeltanten börjar bli till åren med sina 6½.
Har totalt 8 stycken, plus en bebis tingad som jag inte fått hem än. Eller ungdjur är hon väl, född i september-06.

Min dvärgvädur Stampe vet jag inte exakt hur gammal han är.
Men han är omkring 4,5 år gammal:)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 399
Hundträning Hej på er! Jag önskar få tips från er angående larmande/ skällande i lägenhet. Har testat Allt känns det som men jag ju ha missat något...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
14 797
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 779
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar