Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hallå!
Ni som har kaniner, hur gamla är dem?
Min kära dam fyller NIO år i januari shit pommes, hon är pigg som satan. Rejsar runt varje dag o äter oss ur huset! en sån pingla !
Min Pokemon blev bara ca 4 år. Han hade mjällkvalster när jag fick honom, sedan fick han pasteruellos i mellanörat. Fick behandling först för mjällkvalstrena sen kom slaganfallet...hemskt att se. Då fick han antibiotika...men efter några dagar dog han. Han var ett typiskt sk Måndagsexemplar enligt veterinären. Menas...några föds med fel helt enkelt.
Min stackars Pokemon som jag räddade från avlivning här på Buke .
Min lille Tingeling.. en Löwen kanin ( Syns inte )
Hon är 3 år nu i Januari 07, en liten LAT madamé, Inte alls en liten skuttig tjej, men snäll som ett lamm, min lille bääbis
Frasse, en Vädur, Blev 10½ år.. ( rätt gammalt )
Han blev Avlidad På grund av Luginflammation !
Den yngsta är född i juli -05 så 1½ år... Den äldsta är född i augusti -00 så gammeltanten börjar bli till åren med sina 6½.
Har totalt 8 stycken, plus en bebis tingad som jag inte fått hem än. Eller ungdjur är hon väl, född i september-06.
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skänka pengar till vår lokala ridskola, där mitt barn rider, som en slags "julklapp". Är det okomplicerat att göra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.