lady_vip
Trådstartare
För några månader sen var jag hos tandis eftersom jag börjat få ont i tanden längst bak i överkäken. Tandläkaren upptäckte då att min visdomstand (jag har inga framme, de ligger så de syns på röntgen, inte mer) växer framåt mot den andra tanden och har antagligen skadat nerven ordentligt på den tanden. Det enda som fanns att göra var att dra ut den skadade tanden och låta visdomstanden komma fram.
Så jag tackade för mig och tänkte att hit går jag aldrig igen

Men tror ni inte att visdomstandshelvetet nu plötsligt börjat kika fram, så att jag känner den. Nu måste nog tanden framför dras ut så att jag inte står helt utan tänder där bak
Tror ni att det finns nån som helst chans att jag får dra ut tanden med nåt annat än lokalbedövning? Någon annan som gjort det? Jag är tokrädd för tandläkaren, detta efter en traumatisk utdragning av 2 tänder...
Så jag tackade för mig och tänkte att hit går jag aldrig igen
Men tror ni inte att visdomstandshelvetet nu plötsligt börjat kika fram, så att jag känner den. Nu måste nog tanden framför dras ut så att jag inte står helt utan tänder där bak
Tror ni att det finns nån som helst chans att jag får dra ut tanden med nåt annat än lokalbedövning? Någon annan som gjort det? Jag är tokrädd för tandläkaren, detta efter en traumatisk utdragning av 2 tänder...