Ni som använt Highcruiser

Sv: Ni som använt Highcruiser

Vad roligt att hitta den här tråden!

Jag har också betäckt mitt sto med Highcruiser, mycket för att hans stam tilltalar mig väldans, och sen för att han är av en så fin typ som verkligen faller mig i smaken! Jag valde mellan honom och Dionysos, och mailade till Ängagården och rådfrågade ang temperament. Lotten enligt dem föll på Highcruiser, och jag är väldigt nöjd med mitt val!
Stoet är också trakehnare, vilket innebär att avkomman blir nästan hel trakehnare! Yummy säger jag bara!

Avkomman dimper förhoppningsvis ner i boxen runt den 26 april -10! :D
 
Sv: Ni som använt Highcruiser

Jättesnygg verkligen!:love:

Här kommer lite bilder på min, tyvärr en suddig men ger ett hum om hur han ser ut
Han är fortfarande lika trevlig och har aldrig varit bitig eller dum på ngt sätt.. En pärla helt enkelt. Lillebror är också en liten goding!
fogertytrav11stor.jpg


Redigering1.jpg
 
Sv: Ni som använt Highcruiser

kl

Bidrar med lite nyare bilder på min Highcruiser-unge (sto född 16/4). Supercharmig och mycket framåt och orädd.
090808b.jpg

090808a.jpg
 
Sv: Ni som använt Highcruiser

Språngavgift: 2000:-
Dräktighetsavgift 17 dygn: 2000:-
Dräktighetsavgift 90 dygn: 5300:-

Plus moms. Också såklart tappningsavgift och skick och grejer.. min betäckning i år gick på allting totalt ca 18.000:- Då har jag räknat in veterinär-, uppstallnings- och stationsavgift också.
 
Sv: Ni som använt Highcruiser

Ok de flest ligger nog runt de med allt inräknat, så de var inte så farligt:)
 
Sv: Ni som använt Highcruiser

Ska bli himla kul att se honom när tillfälle ges!

KL.
Har missat denna gamla tråd, men jag har ju en HC dotter :)

Hollie är nu 15 månader och jag är supernöjd över henne, även om hon verkar bli väldigt stor..

306905_10150905654076344_1395421737_n.jpg

165929_10150905639601344_1688982000_n.jpg

1016740_10151554518711344_1786500626_n.jpg
 

Liknande trådar

Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 414
Senast: L(i)FE
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: Shaggy
·
Relationer Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting. Det kan handla om allt från att jag säger...
Svar
12
· Visningar
870
Senast: Tuvstarr
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp