Ni och era hundar!

Sv: Ni och era hundar!

Här är min hund Morris!
{53c0caee-44e1-4d9f-bccc-76fde4132a60}.jpg

Vi var ute på stranden igår och fotade våran lyckliga familj. Jag, pojkvännen och våra två hundar. En dvärgpinscher och en greyhound. Tyvärr sitter jag på jobbet och har inte möjlighet att lägga in bilderna, men ska fixa in dom så fort jag kommit hem. Blev några jättefina bilder. :love:
Håll till godo med dessa så länge.

Pojkvännen med greyhounden Harry.
IMG_0590.jpg

Harry
IMG_0540.jpg

Dvärgpinschern Julie (Theneican's Zavannah)
IMG_0502.jpg

Senare idag kommer en hel drös med fina bilder på oss allihop tillsammans. ;)

Åhh, en Basset Hound :love:dom är så mysiga (och smarta) ...min syrra har en "Basse", en gammal klok herre(14år), tyvärr så har åldern börjat ta ut sin rätt så det börjar bli en tidsfråga när han ska få somna in.

*knapplån*
Det här är nog enda bilden med både mig o hunden...
Jag och Sisko på hästkörtävlingar (maj 2005)
652813.jpg

Här får ni en bild med brorsan och Astra som minne av en helt underbar kamrat...

Ja dom är helt underbara. Fast "smart" skulle jag inte kalla min busunge :D hon e´ lite... *viskar så hon inte ska höra* korkad.

Det är alltid jobbigt när våra hundvänner måste lämna oss :cry: men fjorton är ju en väldigt repektabel ålder.

här e vi. bilden e lite stor kanske.. :smirk: '
hst05053.jpg

vad är det för ras på sisco? en sibirian??

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 804
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Red_Chili
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 836
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar