Ni med StarTrekk Islandssadel

sissu

Trådstartare
Är det någon/ra med en ST Island med fasta bossor som provat att ta bort skenorna i sadeln om det ens går i denna modell, blir lite confused över hur skenorna känns inuti bossarna kontra det som sticker ut vid lillkåpan.

Men om det går vad blev skillnaden, var det svårt att få bort dem?

Sv: Ni med StarTrekk Islandssadel

Jag har haft en och jag tog bort skenorna, jag ville ha den så mjuk och följsam som möjligt. Ska jag vara ärligt kände jag inte så stor skillnad med eller utan. Men hästen jag hade då var riktigt rund och go om ryggen. Det var inte svårt att ta ur dem eller sätta tillbaka dem. Det ända som var lite klurigt var att byta järn i sadeln. Skruvarna som satt i sadeln från början var så mjuka så jag köpte nya. Annars gillade jag sadeln jättemycket!

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 095
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 809
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka