Ni med dvärgkaniner!

C

Candyheart

Hej! Har två frågor till er som har en eller flera dvärgkaniner:

1, När tog ni på sele första gången?
2, Hur högt hoppar ni med dem/ vad är det högsta era kaniner har hoppat?

Tacksam för svar :D

Sv: Ni med dvärgkaniner!

Ingen som vill svara?! Snällaaaa :angel:

Hej! Har två frågor till er som har en eller flera dvärgkaniner:

1, När tog ni på sele första gången?
2, Hur högt hoppar ni med dem/ vad är det högsta era kaniner har hoppat?

Tacksam för svar :D

hejhej!
jag är uppfödare av hermeliner och dvärgvädurar.
1. jag sätter på sele och tränar typ vi 8 veckor redan och sedan så börgar jag träna hoppning typ vid 3 månader.:idea:
2.man kan hoppa lika högt som andra kaniner, jag menar det är ju lixxom ingen skildnad.. min 3 månaders kaninunge:love: som är blandras mellan dvärg vädur och hermelin hoppar nästan medelsvår.. hon är jätte duktig!:love:

Min kanin är inte någon större hoppkanin.. :angel:

1. Hon var väl runt ½ år när jag satte på henne selen, men då fick hon bara ha den på sejj samtidigt som hon var ute på mattan i mitt rum :D

2. Det högsta hon har hoppat vet inte inte riktigt, men det ligger nog på 30-40 cm högt! :smirk:

Senast ändrad av en moderator:

Tack för svaren :D!

Vill gärna ha mer svar!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: animalasia
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 156
Senast: Googlarn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar