Ni med bruna sadlar!

F

Fjäril

Vad har ni för sadel?
Vilka stigläder har ni till?

Gärna med bild :D

Sv: Ni med bruna sadlar!

Jag har en Bates Caprilli med Bates egna stigläder.

Har även haft en Prestige Hippos, till den hade jag Knights stigläder med nylonkärna.

har en mörkbrun childeric, med stigläder från fss tror jag det var. nåt engelsk märke, är samma sorts läder som i prestigelädren.

Bild014-1.jpg

har även haft flera prestige och då hade jag givetvis prestige stigläder..

Stübben Tristan med Stubben stigläder. Mycket läckert ton i ton i ton med min ljusa fuxfärgade häst.

Jag har en brun Kieffer Lech Profi. Just nu har jag ett par svarta stigläder till, men har beställt ett par bruna från Kieffer som jag väntat på i flera månader... Usch vad jobbigt det är när saker restar!!
Förhoppningsvis kommer lädrena inom de närmaste veckorna har jag fått höra från butiken där jag köpt dom...

Jag har en chokladbrun Passier. När jag köpte den hade jag turen att hitta ett par stigläder som jag glömt bort liggandes i mitt skåp. De var exakt rätt i färgen och så smala och fina, jag äslakr dom stiglädren :love: Capone är märket :)
Har inga bra bilder, ska fixa :)

ah vad fick du betala för dom stiglädrena? :)

Jag har en brun Amerigo med bruna stigläder med nylonkärna av samma märke :d (följde med sadeln)
amerigo.jpg

Kommer inte ihåg hur mycket vi fick ge för dem, kommer bara ihåg själva "klump-summan" för sadeln, sadelgjord, stigläder och alla små finesser tillsammans. Men kan kanske hitta kvittot :)

Jag har oxå en Bates och har några billiga läder med nylonkärna, tror att dom är köpta på Gr*nngården, kanske Willab.:idea:

20633847.jpg

Vad har ni för sadel?
Vilka stigläder har ni till?

Gärna med bild :D

Har tyvärr ingen bild, men det är en brun (2 olika nyanser) County Competitor som jag har (hade...) Horseheads cognacsfärgade stigläder till. Hade även ett matchande träns i samma färg från HH, men allt kom från den äldre HH-kollektionen som ändrades till det sämre för några år sedan. :(

KL
Här är sadeln som jag rider i; En Edinburgh, den helt klart skönaste sadeln jag ridit i!

sc56.jpg

Liknande trådar

Utrustning Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt. Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från...
Svar
1
· Visningar
170
Senast: MiniLi
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
23
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat