NHRA european-futurity

Sv: NHRA european-futurity

Tävlingarna visas även på live feed om någon är intresserad. Men det vore ju trevligt om man visste på ett ungefär när klasserna går.

Jo, jag har ju hittat att det börjar 08.00 men sen har jag ju ingen aning om resten av dagsprogrammet. Men nu kommer jag tyvärr inte åka dit imorgon, vi har fått en massa snö så det blir skidåkning med familjen istället. Tyvärr. Kanske att vi kan åka ut nästa lördag istället.

Vi åker dit och tittar på lördag! Ser fram emot att shoppa loss lite. Synd att Peter Ljungberg inte kom till finalen.

Vad roligt, bor ni nära? =)
Skulle också vilja vara på plats, du får gärna köpa oswsa futuritytröja och skicka hem till mig ;)

Ja, vi bor i Nürnberg så vi tar oss till Kreuth på mindre än en timme.

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 146
Senast: Badger
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 952
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka