M

Millan_gulligast

Hej nu startar jag en bildtråd!nu vill jag att ni lägger upp bilder från NH kurser!skriv gärna lite om hur de va m.m..så tveka inte,lägg in!:bow:/becca

Sv: NH-kurs!!

*weee* Jag som just fick en hel hög bilder från en kurs jag och min man varit på :bump:
Ska lägga upp några av dem under veckan.
Kul tråd!

Imorgon ska jag testa på lite NH med min sköthäst, Tösen. ^^ Får väl se hur det går... ;) Ska be någon att ta lite kort oxå, eller rättare sagt, JÄTTE MÅNGA!! :p :rofl: Lägger upp några imorgon om det blir något bra! :crazy:

Ha det bäst! :bump:

tja
här är lite bilder efter att jag tränat NH med min sköthäst

ber om ursäkt bilderna är tagna från min mobil utan blixt-.-

DSC00389-1.jpg

Träning med Ikea påse:)

DSC00390-1.jpg

För täckta ögon:o

DSC00391-1.jpg

Sitter under han Bilden är tagen mellan frambenen.

DSC00392-1.jpg

samma postion bakåt. ser lite skumm ut men he var inte mycket plats

http://s180.photobucket.com/albums/x44/Holtzmann/?action=view&current=MOV00411.flv
så här ska en skritt se ut, detta fanns inte i han register när jag börja med han då var det trava så fort som möjligt o bli så stressad som möjligt. efter

http://s180.photobucket.com/albums/x44/Holtzmann/?action=view&current=MOV00417.flv
nu börjar det likna något, lägg märket till att grimmskaftet ligger på marken:)

//Emil

Liknande trådar

Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 069
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
284
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 085
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar