NH??? Jag vill lära mig...

H

Hemligisten

Hej, jag tycker att NH verkar intressant och när jag läser här inne så är det så många ord jag aldrig har hört förut.

Jag har inte möjlighet att gå en kurs just nu men skulle ändå vilja göra lite övningar med häst som jag precis skall lära känna.

Ge mig lite tips på "lära känna lekar".. Vad är första stegen i NH?

Och snälla använd vanliga ord så även jag förstår i denna tråd.
eller förklara gärna så känner jag igen orden i andra trådar..
*hi hi* :love:

Sv: NH??? Jag vill lära mig...

30 människor som tittat på tråden men inget svar??? :cry:

Sv: NH??? Jag vill lära mig...

Är lat och säger: http://takeoff.to/cnc ... Där finns en av alla miljoners "vinklar" på NH beskriven, och även en version av nåt som kallas 7 Games, som du kan använda dig av för att lära känna en häst.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 151
Senast: valy
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 250
Senast: ako
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 904
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar