NH i närheten av Örebro?

Minnie

Trådstartare
Har blivit väldigt nyfiken på det här med NH. Jag har aldrig testat det men tycker det verkar intressant. Har gjort ett uppehåll från hästar på nästan 10 år o förut när jag höll på så var det inte så vanligt med NH iaf inte i mina kretsar. O jag kan erkänna att jag då tyckte det verkade mest flummigt.

Har försökt googla runt för att hitta någon instruktör i närheten av Örebro men inte hittat så mycket. Har hört talas om någon tjej i Mariestad som ska vara bra men vet inte vad hon heter.

Antar att man inte får tipsa om instruktörer i tråden så pm:a mig gärna!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
436
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: TeamLundVer
·
B
Hästhantering Kakse inte så mycket hästhanterings som avses, men hittade ingen bättre plast. Efter 30 i hästvärlden har jag o en av hästägarna i mitt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
12 119

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka