arabia

Trådstartare
Skriver för en stallkompis del, hon undrar om det finns nån bra film att få tag på om NH på svenska? Att det finns massor på Engelska vet ju alla men på svenska?

Sv: NH-film?

Ellen Ofstads filmer är jättebra! "Motivera din häst" och "Hästar med problem" (två delar). Finns att köpa på Hööks bla.

Det bästa med Ellens filmer är att de är raka utan en massa hokus pokus. Hon framhäver att problem inte går över på 2 minuter, detta tycker jag är sunt!

Rekommenderar varmt alla hennes filmer.

*Lite partisk, men det står jag för*

Bob Mayhew´s film är otroligt bra.
Finns både på vhs och dvd.
jag har den och den är super!

Liknande trådar

Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 480
Senast: Enya
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 207
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
400
Senast: sicx
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat