Ngn som är bra på Word?

niardasp

Trådstartare
:smirk: Jag behöver hjälp med Word, eftersom jag själv inte kan komma på hur man gör.
Det jag vill göra är en ram runt, fast med bilder istället för bara ett streck.
Är det någon som förstår hur jag menar och vet hur man gör är jag evigt tacksam :bow: .

/Sandra
 
Sv: Ngn som är bra på Word?

Menar du att du vill ha nån av dom ramarna som finns i ClipArt eller nån ram som du har sparat i din dator lr??
 
Sv: Ngn som är bra på Word?

Om jag har en bild sparad, vill jag ha den som en ram, alltså den biden, runt om, små bilder som en ram liksom.
Om det här är bilden: ¤
Vill jag ha ramen såhär:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤ text text text text te ¤
¤ text text text text te ¤
¤ text text text text te ¤
¤ text text text text te ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Och man ska kunna skriva i den..
Gud vad dålig jag är på att förklara.. :smirk:
 
Senast ändrad:
Sv: Ngn som är bra på Word?

Men då lägger du väll bara in bilden/bilderna först... och sen skriver du å så... brukar funka för mejj iaf.... men säg till om de inte går... ;)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 909
Senast: nyttnick
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 992
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: seahawk
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp