New-Forest Avel!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Julle_bull
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 857
J

Julle_bull

Finns det någon som har stor erfarenhet i New Forest Avel? Det finns ju många duktiga människor på Buke. Jag har tänkt ganska länge på att betäcka min lilla ögonsten. :D En hingst som jag verkligen är sugen på att kolla på är Gullabos Heptan. Nån som har nån erfarenhet av den hingsten. hur hans avkommor har blivit med mera med mera. jag blir tacksam för allt. mvh /Julia :bump:

Sv: New-Forest Avel!

Jag har en som är helt underbar efter heptan fin att titta på supersnäll och helt ok gång

Sv: New-Forest Avel!

Kan du inte berätta lite om ditt sto, stam, extriör, tävlingsmeriter, vad vill du med avkomman? Så blir det lättare att tipsa =)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 212
Senast: fixi
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka