NEW den nya eller gamla modellen?

D

dreddgirl

hej har precis beställt hem 3 set med NEW skydd från england, fick ett set med de "gamla" skydden, dvs hård skena både bak o fram samt den gröna etiketten, sen fick jag två uppsättningar med nya skydd, hård skena fram och mjuk bak, vi är tre som har beställt o nu undrar jag vilka ni tycker är bäst? ska jag väljata "gamla" el nya. Den gamla modellen känns ju som den sitter kvar bättre bak. Hjälp...av er som har dessa skydd! Tack för alla svar!:bow:

Sv: NEW den nya eller gamla modellen?

Kom igen nu...jag vet ju att Ni kan de här, har ju läst att så många har dessa skydd!! Snälla :(

De gammla är bäst, de nya bara åker runt så "skenan" hamnar på sidan

Tack... valde den gamla modellen att debuera med i helgen, de var kanon! :banana: Jätte nöjd

Liknande trådar

Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
4 204
Senast: Hedwig
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 531
Senast: Magiana
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 472
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka