L
leva11
Vet inte vad man ska göra med ett sto
Det har slagit slint på stoet,hon är nervös hon darrar och slänger sig
J-Vla dumheter blir så förbannad,
Springer ute i hagen hela tiden och är nervös och ser spöken.
I dag i stallet så hadde jag på radion på och då va det hundar som skälde i bakrunden och då blev hon tokig och trampade över mig,
Börjar fundera om det är en älg hund som har skrämt henne ute
Går knappt att rida på detta sto hon slänger sig hela tiden börjar darra och vill bara springa hem ,hon flyr ju från rädslan när man rider och själv klart det är ju ett flyckt djur men vad är hon rädd för det är ju det jag inte fattar,
Jag vet inte om jag vill rida henne mer käns som det kommer hända någott,
har pratat med tränare men har ej råd att ta ut någon som det är så dyrt,just nu
jag vill rida men det är inget kul längre
är det någon som har tips hur du/ni har gjort
vill säja att allt på marken fungerar det är när jag rider henne och det hjälper inte ha med en lugn gammal häst det skiter hon i.
Funderar på sätta på skygglappar på henne ,
fast det hjälper ju bara för stunden.
jag saknar att rida
Det har slagit slint på stoet,hon är nervös hon darrar och slänger sig
J-Vla dumheter blir så förbannad,
Springer ute i hagen hela tiden och är nervös och ser spöken.
I dag i stallet så hadde jag på radion på och då va det hundar som skälde i bakrunden och då blev hon tokig och trampade över mig,
Börjar fundera om det är en älg hund som har skrämt henne ute
Går knappt att rida på detta sto hon slänger sig hela tiden börjar darra och vill bara springa hem ,hon flyr ju från rädslan när man rider och själv klart det är ju ett flyckt djur men vad är hon rädd för det är ju det jag inte fattar,
Jag vet inte om jag vill rida henne mer käns som det kommer hända någott,
har pratat med tränare men har ej råd att ta ut någon som det är så dyrt,just nu
jag vill rida men det är inget kul längre
är det någon som har tips hur du/ni har gjort
vill säja att allt på marken fungerar det är när jag rider henne och det hjälper inte ha med en lugn gammal häst det skiter hon i.
Funderar på sätta på skygglappar på henne ,
fast det hjälper ju bara för stunden.
jag saknar att rida