Negativt lite positivt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

korpen

Sedan jag satte in en kopparspiral har mina cykler blivit allt längre. Därför får jag numera andan i halsen varje månad och går och köper ett litet test. Hittills har det varit negativt, men när jag gjorde ett test förra veckan blev jag osäker.

Det ska ju vara ett minus om det är negativt. Ser man ett till streck, om ändå så svagt har man testat positivt. Jag hade inget extra streck, men fyra små prickar var det i avläsningsfönstret. Kan det vara något då? Jag vet ju att det bara är att gå och köpa ett nytt test, men jag tänkte höra med er vad ni tror och hur ni hade tolkat det. Prickarna satt i ganska tät klunga.

Mvh, korpen
 
Sv: Negativt lite positivt?

Det _kan_ säkert vara positivt. Testa igen så vet du med större säkerhet.
OM jag fattat rätt så är det positivt om man kan skönja det andra strecket.
 
Sv: Negativt lite positivt?

Jag testade igen och det var negativt.

Konstigt det där... Först blir man lite skrämd vid tanken. Sedan förlikar man sig med det och blir förväntansfull.

Det jag ville ha sagt var alltså att jag blev besviken när det var negativt, trots att vi inte planerar smått i dagsläget.
 
Sv: Negativt lite positivt?

Hej!
Jag gjorde oxå ett test och fick en svag + linje, köpet ett till och det visade negativt. Men två veckor senare när jag skulle ha min mens så uteblev den och då köpte jag ett digitalt test istället å det visade ett stor + . Så mitt råd till dig är att köpa ett digitalt test istället!
 
Sv: Negativt lite positivt?

Gah!

Det säger du nu..? Kunde du inte ha svarat lite fortare?:smirk: Nu har jag ju hunnit öppna en mellanöl och börjat sippa på den.:crazy:

Nåväl. Vart köper man ett digitalt test då och hur mycket kostar det? Alla dessa testerna håller ju på att ruinera mig.
Hm... Vad skulle då inte ett eventuellt barn göra för plånboken.:smirk:
 
Sv: Negativt lite positivt?

Det finns att köpa på apoteket, är inte så fasligt dyrt... Bättre sent än aldrig ;)
 
Sv: Negativt lite positivt?

Förresten så svarade ja vid 15 så sent vet ja inte ;)
 
Sv: Negativt lite positivt?

Hoppas att du förstår att jag naturligtvis inte blev sne´på riktigt Magendy. Det dröjde inte alls länge innan du svarade och jag är ytterst tacksam för att någon svarar överhuvudtaget.

:):bow: :) //korpen
 
Sv: Negativt lite positivt?

Oops!

Höll på att skriva en ursäkt till dig samtidigt som du skrev till mig
 
Sv: Negativt lite positivt?

Ingen fara, förstår att du är orolig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 331
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp