Nej det gjorde dem inte, det skulle man såklart ha gjort. Att jag inte tänkte på det..Det jag funderade på var om det kan vara värt att överväga annat obehag än hältor. Lyssnade veterinären på lungor (efter ansträngning) och hjärta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det gjorde dem inte, det skulle man såklart ha gjort. Att jag inte tänkte på det..Det jag funderade på var om det kan vara värt att överväga annat obehag än hältor. Lyssnade veterinären på lungor (efter ansträngning) och hjärta?
Jag funderar nu på om han kan vara en "miljöhäst". Hörde med bönderna om jag fick lov att rida på någon utav åkrarna, fick grönt ljus till detta. Hästen var dunderpigg och bjöd till och med självmant på galopp!? Jag tänker om det kan vara så att han inte tycker att vanliga vägar är tillräckligt stimulerande för honom?
Ja det är hanEller öm i fötterna?
Är den skodd runtom?
Prova på andra mjuka underlag och se hur det artar sig. Rådgör med hovslagare om dina "fynd"Ja det är han
Precis. Det är den runda med ett hål i botten jag syftar på som "hinkmodell"Tack för tips! Ska prova den från greenguard. Har haft en sån rund "munkorg" om de är den du menar som hinkmodell?
Jag tror att han där fick den positiva motivation han behövde för att visa sitt sanna jag. Det var kul, gav livsglädje och lycka! Mera sådant, dvs. hitta fler saker han tycker är roligt, så har du snart en helt annan hästJag funderar nu på om han kan vara en "miljöhäst". Hörde med bönderna om jag fick lov att rida på någon utav åkrarna, fick grönt ljus till detta. Hästen var dunderpigg och bjöd till och med självmant på galopp!? Jag tänker om det kan vara så att han inte tycker att vanliga vägar är tillräckligt stimulerande för honom?
Jo men det finns lite av varje här omkring, även vägar med gräs i mitten men där har han alltid segat sig framåt också fastän det är mjukt. Då borde han ju vara framåt på dem också tänker jag..Prova på andra mjuka underlag och se hur det artar sig. Rådgör med hovslagare om dina "fynd"
Ja det verkade såJag tror att han där fick den positiva motivation han behövde för att visa sitt sanna jag. Det var kul, gav livsglädje och lycka! Mera sådant, dvs. hitta fler saker han tycker är roligt, så har du snart en helt annan häst
Nej det gjorde dem inte, det skulle man såklart ha gjort. Att jag inte tänkte på det..