Nedärvs stofamilj?

Narcissa

Trådstartare
Kanske en dum fråga men vill vara helt säker. Efter 2 hingstföl fick nu Darina ett stoföl. Darina tillhör stofamilj 46. Då borde fölet också göra det va? Darina heter ju Darina (46). Kommer mitt föl heta Ama Dablam KGL (46)?
 
Kanske en dum fråga men vill vara helt säker. Efter 2 hingstföl fick nu Darina ett stoföl. Darina tillhör stofamilj 46. Då borde fölet också göra det va? Darina heter ju Darina (46). Kommer mitt föl heta Ama Dablam KGL (46)?

Tyckte inte det var en dum fråga alls. Grattis till ditt stoföl :love:
 

Liknande trådar

Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 655
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 760
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 630
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp