J
Jaiz95
Heeeeej!! Jo jag vill jättegärna lära mig mer om horsemanchip det verkar bra eftersom att min nuvarande häst är lite tränad i det.Men det vi har " övat" på så är det att han ska stanna på den längd som grimskaftet är på och att han ska lyda mina röstkommandon bättre...Det har funkat jättebra än så länge..
Sen kom jag på det att om någon känner igen honom så mejla jättegärna!! Det vore kul att veta hur andra tyckte att han var...
DEt sorgliga med hans liv så är det att han har stått inne 23 timmar om dygnet ungefär 1-2 timmar så blev han riden...Dom hade inga hagar eller nåt..Men dom har flyttat hela ridskolan och sen har dom gjort hagar med mera...
Fakta om honom:
Kanebys Revanch
Född: 31-Maj-1991
Ras: Renrasig New Forest
E: Horsemosens charlie brown
U: Rebecka II
Ue: Smedhults Starlight Son
Fodervärd: Meiiii!!
Sen kom jag på det att om någon känner igen honom så mejla jättegärna!! Det vore kul att veta hur andra tyckte att han var...
DEt sorgliga med hans liv så är det att han har stått inne 23 timmar om dygnet ungefär 1-2 timmar så blev han riden...Dom hade inga hagar eller nåt..Men dom har flyttat hela ridskolan och sen har dom gjort hagar med mera...
Fakta om honom:
Kanebys Revanch
Född: 31-Maj-1991
Ras: Renrasig New Forest
E: Horsemosens charlie brown
U: Rebecka II
Ue: Smedhults Starlight Son
Fodervärd: Meiiii!!