Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Precis när man passerar örebro finns både okq8 och statoil som är nattöppna, bredvid donken som även den är nattöppen! Du svänger av mot karlslund/garphyttan (tror det står så, har bara åkt den avfarten typ 20 år av mitt liv) och sedan rakt fram o korsningen så kommer först statoil, sen donken och sist okq8 på samma sträcka finns inget nattöppet vid marieberg vad jag vet, som står ovan!
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Kropp & Själ
Hej!
Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag..
Som rubriken lyder så har jag svårt att...
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...
Gravid - 1år Helt blankt test idag på ultratidigt test. Som väntat. Har absolut noll gravsymtom och efter totalt 5 graviditeter (en abort, en dotter...