Nattklubb salsa/latin musik Skåne?

Lingon

Trådstartare
För ca 15 år sen fanns det nattclub i Lund med salsa/latin musik (på bl.a. Mejeriet). Det var jätteroligt! Är det nån som vet om det finns nåt sånt nu i området runt Lund? Mellan Helsingborg och Malmö.
 
Ingen nattklubb direkt, men det finns ju Cuba Café (tidigare nattklubb, tror inte det är det längre?) eller Carib Kreol i Malmö.
 
Ingen nattklubb direkt, men det finns ju Cuba Café (tidigare nattklubb, tror inte det är det längre?) eller Carib Kreol i Malmö.

Om jag inte är helt ute och cyklar så stängde Cuba café för nått år sen, Carib har tagit över men har stängt till maj enligt sin hemsida.
Moriskan har haft lite salsakvällar också tidigare.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 714
Senast: fejko
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 777
Senast: Bee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 435
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 439
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bukefalos bokbingo juni-oktober 2024
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp