Nattfaris vårtävling

Sv: Nattfaris vårtävling

Jag var med. REd femgång och T2. Gick inge vidare i femgången. Fick varning för grovridning när jag höll på att ramla av. T2 gick helt ok. Inga bilder tyvärr

Jag var där och tävlade V5 och T5 dvs lätta klasser i fyrgång och tölt. Första tävlingen för mig och hästen. Vi fick runt 5,0 - 5,5 i alla gångarter utom trav som jag misslyckades totalt med, fick typ tre steg i trav..
Slutade på en 2:a plats i T5.
Bilder har jag några stycken, ska försöka hinna lägga upp.

Bilder har jag några stycken, ska försöka hinna lägga upp.

Grattis till andra platsen.
Och bilder vill vi se :D

Jag tävlade oxå i V5, kom på en 13:e plats vilket jag är helnöjd med då det är vår första tävling.
Kom oxå 2:a i T8 vilket var skiiit kul :D

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
282
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka