Nationellt

Ja, i tre grenar med samma ponny :)
men han är nog såld nu och jag ska gå upp på stor häst.
och jag vet inte vad jag ska satsa på :crazy: hopp el. FT :confused: :crazy:

jag har tävlat en del nationellt.. men på andras hästar...

men jusst nu står det still med hela tävlingsbiten då jag inte har någon häst att rida...

Jag har ridit nationellt en gång! *weeei* Men det kommer nog inte hända igen eftersom jag kommer att säga ifrån mej hästen... :( Men jag är på en hel del nationella tävlingar mad min kompis. :)

På min gamla tävlingshäst gjorde jag några starter i fälttävlan på nationelltävling.

har inte gjort det ännu, men tanken är att jag skall göra det till sommaren nu. Har tyckt att det känts onödigt att gå upp på nationellt innan man är kvalad till msvb eftersom det inte finns särskilt många klasser att välja mellan. Men nu är det bara att köra på då.

hon har fler än en häst, varav alla inte är på samma utbildningsnivå.

Hej !!!!!

Jag har t'vlat nationellt 1 gang och internationellt 1 gang !!!!! :banana:

Liknande trådar

Tävling Jag är lite fundersam kring vad som gäller när otillåtna/karensbelagda substanser påträffas hos en tävlande häst. Någon som vet vad som...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ryttaren Douglas Lindelöw har anklagats för misshandel av sina hästar. Något som lett till att han polisanmälts av Svenska...
Svar
0
· Visningar
605
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter FEI utreder just nu ”störande och avskyvärda bilder och videos” på dressyrryttaren Cesar Parra. Under tiden kommer han inte få tävla...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Gunnar
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat