nät till betesburar

C

carro

jag behöver byta nät till mina betesburar till sommaren... har haft hönsnät tidigare men min ena kanin gnager igenom det hela tiden så jag undrar om någon har nåt förslag på vad man kan ha för annat nät till buren //tack på förhand carro

Sv: nät till betesburar

Vi brukar ha kompostgaller, det funkar jättebra. Dom finns att köpa på rusta...inte så dyrt!

hönsnät är väl ändå det nätet som man har till höns, med stora hål och det man har till kaninburar/kycklingburar är kycklingnät... eller har jag alltid haft helt fel "tänk"?

nej det är nog kyckling nät jag tänker på för det är små hål i det....

jag har något ..hmm.. bra nät. :P haha..
det är små fyrkanter ist för "hål" liksom.. det funkar bra.. och har då två riktigt bitiga kaniner.. :P (har tio , varav 2 är bitisar ;P)

Om du har Överskotts bolaget i närheten så kika där. Jag köpte nät till mina inne voljärer till fåglarna där och jag skulle tro att det går bra till kaninerna också.

Det som jag har till mina kaniner är iof lite starkare ändå, köpt på rulle från faboden.se

Rullarna på ÖB är på 10 meter och kostade 175:- rullen tror jag.

Fyrkantigt svetsat nät är bra. Ävenkallat minkgaller eller ngt i den stilen. Håller alla dessa frbaskade rovdjur utanför buren också, nätet håller :)

Hönsnät är pest :P

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 550
Senast: Stinaelin
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 123
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 841
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar