Nåt är jättefel med killen!

T

Ti_Ti

Märkte för ett tag sedan att min ena hund inte var sig lik. Trött och håglös för att sedan få ett ryck på ett par timmar men 'dog' sedan i soffan. :confused:
Sedan kom hältan på ena bak i början av veckan,blev bra i en dag bara för att börja halta på ena fram istället.
Ligger och tittar på mig med sina goa ögon. :love:

Tog ett blodprov på honom i fredags och väntar besked men det är hemskt att veta att nåt är fel men inte vad det är.
Hjärta och lungor okej,röntgen okej så nu måste blodet tala om nåt.
Nån som har varit med om detta och vad var det?

Han är bara 6 år och Setter och jag vill ha tillbaka den överpositiva-aktiva-glada kille som han är. :love: :love:

Ti_Ti

Sv: Nåt är jättefel med killen!

Ja,det är nog det som vi hoppas på.Eller hoppas och hoppas men det skulle vara skönt om det var nåt sånt men jag är sån hypokondriker när det gäller djuren så bara inatt drömde jag att han kom upp i sängen och la sig tätt intill och tittade mig samtidigt som han drog sin sista suck.
Vaknade helt sjöblöt och for upp varpå han undrade vad sjutton jag höll på med 02:34 på natten. :D

Hur lång tid brukar analysen ta?

Ti_Ti

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 360
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 596
Senast: Sol
·
Hästvård Okej, vi tar det från början, hoppas ni orkar hänga med! Min häst är 7 år, fjording, vallack. Har tränats främst i distans men även...
Svar
6
· Visningar
2 353
Senast: Rebeckafalk
·
Övr. Hund Shit vilka dagar, I Tisdags em blev Sebbe biten av en hugggorm. Jag såg aldrig när det hände, men vi var ute och gick som vanligt...
Svar
8
· Visningar
1 437
Senast: hasselby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka