Nästa RHC

Sv: Nästa RHC

haha ja lite smått :D

Bra att veta när jag ska boka stuga till nästa år, men det vet man kanske inte förrens runt januari/februari där nångång kanske.?

Det har väl hittills varenda år varit första helgen i juli - så jag skulle gissa att det blir det nästa år också! :)

Stugrona till RHC brukar inte släppas förrän runt den tionde januari, info finns i allmänhet på hemsidan framåt hösten!!!

Så man kan inte boka nån stuga eller hotel förrens runt den 10.e januari? På hemsidan så menar du rha.nu?

Jag tror att brukar stå på både RHA:s och HC:s.... Och nej man kan inte boka innan:crazy:.....
Gäller att vara alert när de släpps eftersom det brukar bli fullbokat inom 24 timmar:p...

Shit, att det var så populärt trodde jag inte.
I värsta fall så får man väl campa om jag inte hinner boka..

Om man tältar finns d alltid plats men ska man ha stuga el dyl gäller d o boka efter jul...
Vi tältar alltid ,:rofl:på nåt vis känns d ganska långt fram o boka då:smirk:

Vaddå är det vecka 26 varje år? Ja haha visst var det du på ponnyn i freestyle reiningen på hc? :D

Jag tältar ju inte gärna, har typ tvestjärtfobi (:p) och dom har ju någon slags förkärlek till tält :crazy:

Oh nej inte känns det långt fram att boka då!!! Det är ju då man känner på riktigt att YES, det är snart dags för Chappen:love::love::)....
Sen kan man börja räkna ner......:banana::banana::banana:
Fast nästa år finns ambitionen att vara med själv, så då blir det ingen stuga!!!!

Det har väl hittills varenda år varit första helgen i juli - så jag skulle gissa att det blir det nästa år också! :)

det är la inte första helgen i juli.. utan sista helgen i juni va??? (kanske blir samma sak nästa år..*ler*) chappen är sista i juni å hjo ko sista i juli... eller har jag helt fel??? så brukar jag komma ihåg det iallafall... :)

Vecka 26 to fre lör sön.
Jag tränar för fullt till nästa år. Nästa gång ska vi inte bara köra på charm;), utan försöka göra bra ifrån oss ridmässigt också.:idea:

Ni gjorde BRA ifrån er, mamsen. Så det så. Fast bättre ska det bli.... :angel:

Å allihopa, tälta funkar..... Fast leta noga efter suspekta lock i gräset... septiktankar luktar lite... ;)

Helt ärligt... jag tältar hellre än bor i stuga om det finns häst med.. känns bättre å vara i närheten - OM olyckan skulle vara framme..

Jag vägrar tälta!!! Ska kunna röra mig också och efter en natt i tält funkar inte min gamla lekamen som den ska riktigt...:cool:

Jag ska boka stuga, minst eller så har jag husvagn/husbil...klart är dock att jag SKA till RHC...nåt annat finns inte:D

*S* jag förstår dig å andra sidan.. ryggen mår som den mår efter tältäventyr.. :D Fast husbil/husvagn e tusan så mye bättre än stugorna.. (tycker jag.... ^^)

Drömmen är ju att jag hunnit skaffa mig en kombinerad hästtransport och husvagn så vi kan bo tillsammans...hästarna och jag:angel:

Vaddå är det vecka 26 varje år? Ja haha visst var det du på ponnyn i freestyle reiningen på hc? :D

Jamen visst va de jag.Men var fn har ni eran cowboy spirit, rädd för tve rumpa o jobbigt att ligga hårt. Kära nån , kan jag så kan ni. Leva campar liv ,menar jag . Men man e inte äldre än man gör sig, o jag har inte änns fyllt 25 , sa dom på chappet:banana::smirk:

GUUUD, va ja längtar redan.. det ska bli såå roligt som alla andra år.. hihi... Hoppas att det blir fint väder tills nästa bara :) jag har redan beställt;)

//Carro

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Kultur Mamma har bjudit med mig på en en weekendresa till Öland nästa helg :) . Vi ska bo på hotell, äta gott och vara med på aktiviteter på...
2
Svar
20
· Visningar
1 005
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Datumen är satta och biljetterna släppta inför Global Champions Tour nästa stopp i Stockholm.
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Gunnar
·
Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
368
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka