Nästa fråga...

malumbub

Trådstartare
Fortsätter med alla mina frågor här... :D

Nästa frågar lyder...*trummvirvel*:
Får man något svar på anmälan, typ ryttarmeddelandet hemskickat (om man fyllt i mottagare), eller finns det startlistor att checka av startande i...eller finns det inga begränsningar för antalet starter?
Helt enkelt; hur vet ni att er anmälan kommit fram och att ni är med på startlistorna?(innan ni åker till tävlingarna...)

Nervös som jag är hittar jag på en massa anledningar till varför det inte kommer funka...t ex att min anmälan inte gått igenom el dyl... :crazy:

Man brukar ju få hem ryttarmeddelande, samt att startlistorna i stort sett alltid ligger ute på nätet ett tag innan tävlingen.

Om inte startlistor utan endast ryttarmeddelande ligger på nätet så kan du ju alltid ringa och kolla om du blir osäker. Är det bergaritten du skall rida? Iså fall kan jag svara direkt ifall du finns med på startlistorna

det har nog inte hänt att det varit så många startande att man varit tvungen att neka startande om det inte handlar om efteranmälan.... :confused:

skulle det varit så så kontaktar förmodligen arrangören dig för en sådan förteelse borde vara väldigt sällsynt, distansen är inte lika poppis som hoppning ;)

JA, MEN H*RR* G*D - DU FÅR JÄTTEGÄRNA BEKRÄFTA MIN ANMÄLAN!!! :bow: :bow: :bow:
Blir så himla nojig över att nånting gått fel!!!

*skickar pm*

Jo, egentligen vet jag det...men jag har spunk i huvet :angel:, eftersom det är första gången jag åker iväg med hästen själv... Spelar liksom ingen roll vad det hade varit... :smirk: :crazy:
Men skönt att få det gjort!!! :D

OM jag kommer till berga...inte säkert att jag pallar men om - så hjälper jag dig gärna lite på tävlingsplatsen om du har fler frågor eller funderingar :)

Kanske känns lite lugnare då, men berga är en väldigt bra tävling att börja med då de svarar på alla frågor och har överseende att man kan göra tio olika fel för att man är nybörjare. En gång i tiden har jag också börjat där ;) (nästan iaf)

En stor ros till er som håller i ritten!!!
:banana:

Den obligatoriska halvtimmens vila... Börjar den från det att man får en In-tid i vet.grinden, eller när man har godkänd puls...?

Jag kom till vilogrinden men hittade inte alls er! Kollade dina bilder ocjh såg ett stort halvblod, fux med bläs och antog att jag skulle kika efter en sån men icke.

Vart höll ni hus? :) Det gick bra antar jag för enligt veterinärerna blev alla godkända...skoj! :bump:

Nej, nej, nej, det är inte den här jag rider;
m_fin1.jpg

Det är ju bara mirage.

DEN HÄR rider jag;
mariana_hanna5.jpg

Jo, det var en mkt bra dag! Godkänd slutpuls bara några minuter efter "målgång". :bow: (Var ju tvungen att bara testa! :D)

Liknande trådar

Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 690
Senast: Habina
·
Tjatter Äntligen är det dags igen! I stora skaror beger sig människor till Gärdet för att ta del av en tradition som väckts till liv...
68 69 70
Svar
1 395
· Visningar
59 028
Senast: cirkus
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 212
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka