JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nu har min lillbubbe flyttat. Än så länge tar Abbie det bra, likaså Yoga. Usch vad tom det blir. Förut 5 katter, nu bara 3
Ja
Fast numera heter han Aston tror jag.
Vilka bra namn jag hittat, Maja blev en Saga, toby blev en Aston.
Saga är fint. Men Aston
? Fast det spelar kanske ingen roll - han kommer nog att kallas Älskling hela tiden ändå
.
mandalaki
Övr. Katt
Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Övr. Katt
Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Övr. Katt
Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Övr. Katt
Hej!
Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Ja, men den är ju så goood och jag tänkte ju att du också kunde få uppleva det! :angel:
Skulle egentligen i väg till apoteket i dag...
Enya
34 minuter sedan
Svar: 1 073
Visningar: 33 823
Allmänt
Balkong 2025
Hemmet Vill du använda båda dörrarna frekvent?
En bricka på divandelen gör ju en hyfsat stadig extra bordsyta om du vill ha lite mer flexibel...
the_connemara
41 minuter sedan
Donald Trumps andra presidentperiod (2)
Samhälle Samma taktik som Ryssland alltid kört. Mata befolkningen med den info som gynnar presidenten. Same same liksom, men det är ju inget nytt...
Scata
45 minuter sedan
Svar: 557
Visningar: 22 244
Allmänt