Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fio kvar att rösta??
Tycker du det? Hur menar du med det? Om du är god ska du väl bidra till de tongångarna?Men vad gör ni??
Blir spännande att se hur tongångarna kommer gå nu.
Jag röstade ju inte på Mirtai. Jag misstänkte inte henne. Någon av de som röstat på henne tror jag är den omvandlade.Tycker du det? Hur menar du med det? Om du är god ska du väl bidra till de tongångarna?
Och dina argument för det är? Vad tyder på att vi som röstade på Mirtai är onda? Spelare för spelare alltså. Alla kan ju inte vara det, så uppenbart har flera goda röstat på Mirtai.Jag röstade ju inte på Mirtai. Jag misstänkte inte henne. Någon av de som röstat på henne tror jag är den omvandlade.
Jag tror att nån av er som röstat är ond, ja.Och dina argument för det är? Vad tyder på att vi som röstade på Mirtai är onda? Spelare för spelare alltså. Alla kan ju inte vara det, så uppenbart har flera goda röstat på Mirtai.
Det har framgått. Men jag saknar dina argument för det, annat än att vi har röstat på en god spelare i denna lynch. Du har också röstat på god spelare tidigare, för du röstade väl på Theodor.Jag tror att nån av er som röstat är ond, ja.
Men hur du vrider till det.Det har framgått. Men jag saknar dina argument för det, annat än att vi har röstat på en god spelare i denna lynch. Du har också röstat på god spelare tidigare, för du röstade väl på Theodor.
Man kan också se det såhär att den omvandlade som visste att Mirtai var god kan ha undvikit att rösta på henne, just för att slippa bli granskad som man alltid blir när man varit med och röstat ut en god. I det resonemanget ligger du risigast till, för Mirtai var ju uppenbart god och Derring-Do röstade tidigt och visste inte hur lynchen skulle gå.