Haha, Narnia-bilden dök upp på en annan helt random Buke-länk på min facebook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter DL igår har hon bara skrivit två inlägg, de här:
Från att ha varit en av de mest drivande i leken tycker jag det är en markant skillnad. Vet inte om hon sagt något om tidsbrist?
StämmerFast i det andra inlägget (postat 9.28) skriver hon ju att hon ska gå och lägga sig. Jag har fått för mig att hon jobbar natt. Om hon lägger sig kl 10 sover hon kanske till 16 - 17?
Här är citatet jag surrade om angående hemlig i mitt inlägg ovanför. Det är skrivet 21.09, fem minuter efter uppdateringen där Gabbÿs roll avslöjades. Jag lyfter det här för att hemlig verkade så förvånad över att Theodor inte var ulv. Men hon hade lämnat öppet för att det kunde finnas två ulvar kvar, d v s ytterligare en original-ulv, efter att Gabby var död.Finns det en eller två ulvar kvar tro?
Jag var en av de som var beredd att avskriva Gabby efter förra lynchen, baserat på snurrfians röst och att kanske Fio var ulv. Det var delvis sant och delvis en uppkastad tanke för att se vilka som hängde på i ett försök att få G_O åt det goda hållet
Taggat @quarter4ever också
Hur kan du vara säker på att hon är det?
Det har jag väl inte skrivit? Jag skrev BASERAT på att Gabby var den sista orginalulven. Det känns ju dock inte jättetroligt att det finns en ulv till plus en omvandlad för då är det ju första leken i historien det varit så många ulvar jämfört med goda dvs 5 ulvar + en omvandlad på 13 spelare. Tycker du det verkar rimligt eller?
Här är alla inlägg från BSF mellan omvandlingen och DL igår när Gabby åkte.
Jag är lite inne på att BSF kan vara den omvandlade. Det baserar jag på att jag tycker mig se att hennes inlägg igår inte var så teoriande som innan. Dessutom var hon snabb med att följa @Myrten s röst på G_O.
Hon diskuterar huruvida det är rimligt att en tvilling blivit omvandlad, att det är skönt att slippa läsa om hela leken för att hitta den omvandlade men det är egentligen den enda.
Efter DL igår har hon bara skrivit två inlägg, de här:
Från att ha varit en av de mest drivande i leken tycker jag det är en markant skillnad. Vet inte om hon sagt något om tidsbrist?
Hmm... Jag vet inte om jag förstår vad du vill få Q till, men jag inser att du antagligen inte kan svara på den frågan.Hm, @Mirtail (Hoppsan, skrev fel användare först!)
Inlägg som svar på frågan om Gabby var körd inför gårdagen:
Efter att Gabby lynchats skriver Mirtai att hon är väldigt nöjd med att hon hittade Gabby redan dagen före. Jag vet inte riktigt hur det stämmer med ovanstående, men det är kanske inte betydelsefullt.
Sen frågar Mirtai fio angående uträkning av bybor där fio menar att det borde gå att räkna ut deras antal baserat på att Gabby var sista originalulven:
Varpå fio svarar:
Sedan inläggen nu på kvällen där Mirtai funderar över BSF som omvandlad:
Och det här tycker jag ju är lite skumt eftersom BSF skrev i sitt sista inlägg på morgonen att hon skulle gå och lägga sig.
Allmänt:
För länge sedan, i forntiden när jag var ganska ny i ulvspel var jag ulv och @Mammas fick upp spåret efter mig. Hon konstaterade då att jag ju inte gjort något skumt, men ställde sig frågan "Har hon gjort något som tyder på att hon är god?" Lite så känner jag just nu. Om jag inte hittar den onda spelaren för att den inte gör något skumt så ska jag kanske se vilka som gjort något som tyder på att de är goda. Jag tycker som sagt fortfarande att @quarter4ever hade en del konstiga uttalanden (teorin om mitt potentiellt ändrade röstinlägg är en jag inte nämnt, jag är inte helt säker men tror inte att jag ändrade inlägget utan att bollens förtydligande kom medan jag skrev inlägget på telefonen). Men hon gräver ju definitivt och som sagt - det gick upp ett Liljeholmens på pusselfronten. Samma med @Derring-Do faktiskt. Jobbar på i samma stil hon gjort hittills. @Blacksmithfarm avvaktar jag lite med så får vi se vad hon kommer upp med. @fio har känts ärlig, men jag vet inte naturligtvis. Det är en känsla. Men att hon försökte räkna ut antalet bybor mm för ju leken framåt. Men sen vet jag inte alls var jag har @hemlig och Mirtai.
Jag ska på dejt med mannen ikväll så röstar nu och har sedan lovat att inte kolla Buke på hela kvällen
Mirtai röstar på Quarterforever
Det gör jag eftersom både BSF och Myrten verkar tycka att hon är skummast och bägge borde inte vara onda! Så jag litar på att någon av de 2 (om inte bägge) är god och vet vad de sysslar med
Nej, jag kan inte svara på den frågan. Och jag vet inte heller om det verkligen är så att den rollen inte är omvandlad, men det verkar troligt för mig.Hmm... Jag vet inte om jag förstår vad du vill få Q till, men jag inser att du antagligen inte kan svara på den frågan.
Däremot är ju Mirtai även med på min misstankelista. Hemlig har jag funderat över, men valt att tillskriva hennes skumhet som tidsbrist, som hon ju aviserat, så...
Okej.Nej, jag kan inte svara på den frågan. Och jag vet inte heller om det verkligen är så att den rollen inte är omvandlad, men det verkar troligt för mig.
Och med tillägget så ja. Jag ändrar min röst. Skulle det nu vara fel så bör vi ju ha några fler chanser på oss...Nej, jag kan inte svara på den frågan. Och jag vet inte heller om det verkligen är så att den rollen inte är omvandlad, men det verkar troligt för mig.
Tillägg: nu tycker jag Mirtai blev skitskum som röstar på Q och gör det för att du och jag tycker hon är skummast! Jag skrev ju ett inlägg kl 19 där jag började jiddra om Qs roll som gjorde att jag tänkte om.
Och Mirtai hade ju för sjutton nyss misstänkt dig för att vara omvandlad!!!
Jag ska på dejt med mannen ikväll så röstar nu och har sedan lovat att inte kolla Buke på hela kvällen
Mirtai röstar på Quarterforever
Det gör jag eftersom både BSF och Myrten verkar tycka att hon är skummast och bägge borde inte vara onda! Så jag litar på att någon av de 2 (om inte bägge) är god och vet vad de sysslar med
och lade själv sin röst på Gabby_Ossi kl. 17.36 när det redan var klart att det var hon som skulle åka.Sedan är det ju frågan om inte den omvandlade ( som vi nu vet hamnade i lyan) fattade att Gabby_Ossi låg pyrt till? Så det är ju inte omöjligt att någon som var snabbast att följa Myrtens röst kan vara omvandlad