Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hm kan hålla med dej om att det ofta förekmmer lite tråkig ton och elaka svar, men inte i den här tråden vad jag märkt...
är mest prteinet jag undrade över, eftersom han fick proteinbrist i vintras... För har föstått det som att för dåligt bete kan vara en orsak till det.
Förvirringen när det gäller beten/vallars näringsinnehåll bland många hästägare (och en del bönder) är stor.
Tyvärr missköter hästägare ofta sina beten så att näringen faller ganska snart och man bjuder in parasiter så man tvingas avmaska. Ett välputsat bete, betesputs eller växelbeta med andra djurslag, kommer att erbjuda bra och näringsrikt bete långt in på hösten.
ja ibland kanske man får lite kortare svar som kanske kan verka otrevliga. Men vet ju sjävl att man inte orkar skriva en hel uppsats jämt, man kankse tänker att man kan skriva mer sen i sånnafall, så bruakr iaf jag tänka är då inget jag har tagit illa upp på i den här disskusionen och hoppas inge nanna heller har gjort det.
blev avmaskad i våras och tänderna kollade för typ 2 veckor sen, är inte så att han börjar falla ur utan vill mer vara på säkra sidan... han äter tyvärr inte lusern, har ätit krafft protein hela våren fdärför, emn skulle nu inte äta pellets sa tandläkarn...
svarar både dig och trollungen
jag håller med dig. Det blir jobbigt att skriva hur mkt som helst. Det ex med augusti är säkert så. På något sätt får man nog utgå från att e flesta faktiskt är trevliga. Så brukar jag tänka.