R Rosett 23 Mar 2015 #161 Kan man inte ta bort pinsamma ord ur ordlistan? Finns ju de som ändrat ord i andras telefoner så det borde ju gå.
Kan man inte ta bort pinsamma ord ur ordlistan? Finns ju de som ändrat ord i andras telefoner så det borde ju gå.
Lovisaleonora 23 Mar 2015 #162 Jag är övertygad om att det går. Frågan är bara hur, jag har varit för lat för att ta reda på det.
mily 23 Mar 2015 #163 Man kan annars göra pinsamma ord så de rättas, typ ändra så att "Haga" blir "haha" exempelvis kanske bra med de vanligaste misstagen iallafall
Man kan annars göra pinsamma ord så de rättas, typ ändra så att "Haga" blir "haha" exempelvis kanske bra med de vanligaste misstagen iallafall
ancan 24 Mar 2015 #164 Åhhh, lyckades idag igen, skulle påminna en kompis om att hon fått ett sms av mig tidigare under dagen som jag behövde svar på. Mobilen skrev du har PMS Suck
Åhhh, lyckades idag igen, skulle påminna en kompis om att hon fått ett sms av mig tidigare under dagen som jag behövde svar på. Mobilen skrev du har PMS Suck