När tas trådar bort?

Lenis

Trådstartare
Jag trodde liksom de låg kvar en halv evighet typ :o Hade tråkigt å skulle leta reda på en tråd om misslyckade grejjer killar gjort i sängen som blev lång och med massa roliga inlägg.. den var över ett år gammal och det är ju inte helt lätt att hitta genom att bara söka på sex så sökte på trådar jag själv lagt inlägg i men där hittar jag bara nyare typ senaste halvåret. Tas trådar bort efter en viss ålder eller?

Synd på denna skrattskatt isf :p

Sv: När tas trådar bort?

på snackforumen (ungdom, äldre ungdom och senior) så raderas dom ofta för det är så mycket trådar så det tar för mycket plats

Ungefär så är det, men inte riktigt. Det är ingen moderator/admin som sitter och raderar när det blir tjockt.

Trådarna (på snackforumen, U, ÄU, S och Gnägg) som ingen skrivit i under tre månaders tid raderas automatiskt. Så i praktiken så är det användarna som väljer vilka trådar som ska raderas.

Det ska de vara.

Såvida inte moderatorn har låst något som borde kastats, och som sen kastas efter låsningen förstås.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 466
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 192
Senast: Yrsel
·
Skola & Jobb Det här blir ganska personligt och lite som ett dagboksinlägg men känner att jag hellre lägger det under allmänt då jag vill ha lite...
Svar
14
· Visningar
2 112
Senast: VLMF
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 312
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden