Faktum är att jag med flit lät bli att svara
Ville se om någon hittade på detta på nätet. Var själv inne och kollade detta när den här tråden kom upp
Dessutom kan man tolka vilket som är födelsedagen lite olika.
Men jag gör nog samma tolkning som ni gjort. Innan den 14 maj 1996 har jag inte haft några webbsidor på nätet.
Lite kul att folk varit säkra på att de varit inne på sidorna i början av 1996, tror de tagit miste på ett år i så fall
Lite synd att jag inte har lika bra dokumentation om vad som hänt de senaste åren, som i början.
En sak som jag inte håller med om är att annonssidorna skall ha lagts ned. De har inte lagts ned, de sköts tills vidare av AnnonsDirekt, så länge de sköter dem kommer de att vara tillgängliga härifrån Bukefalos.
Med största sannolikhet kommer dessutom era och mina åsikter om förbättringar av annonssidorna beaktas av AnnonsDirekt.
Att lägga över själva driften av annonssidorna var i detta läget det absolut bästa.
Som ni kanske sett har det hänt en del med sidorna under åren. Som jag sagt tidigare om jag varje gång någon bett mig ändra rillbaka till det gamla hade gjort detta, tror jag inte många hade varit nöjda med sidorna.