Sv: När skaffa hund nr. 2?
Jaghar haft två hundar mktlänge..den äldsta,Sarah,nu 11 år har varit konstant,och däremellan har det varit William som dog 3 år gammal,och Faith som kom veckan efter hans död och dog nu i november..
då opererade jag mig och veckan efter operationen kom Sheridan,Hovawart,som nu är 5,5 månader.
veckan inna jul kom Aragorn,1,5 år och "problemhund" (dvs Ferrari-Flat med ägare som bara kund e kör amoppe)
NU har jag fått en hund till,en nära släkting till William och Faith, namnlös än så länge e n hane som kommer den 3 maj.
jjag hopas då på att omplacera Aragrn till ett vetigt hem(han är inte problemhund längre,utan en bra hund med bra potential)
jag kommer under ett tag g alltså ha 4 hundar, då jag hellre väntar ut et bra hem till aragorn än bara slänger iväg honom.sneglar lite på en av mina assistenter som skall bo in sig på sin skola först.
Jag har numera dock bestämt mig för att söka sponsring av foder...
osämja och eländ eo olydiga hundar är jag inte rädd för..3 är Flattar,Flat är piece of cake så länge de inte heter Sarah..dne 4 är hoffe,och för att vara hoffe har jag förstått synnerligen städad o trevli o stadig.
dessutom är vi 3 kärringar i hushållet varje dag,Sarah,jag och en sur assistent så ingen kommer undan med något.
Sheridan är mörk för att vara smt så hanskall få en spruta i nacken så han håller sig trevlig.vill kunna kora,därav sprutan.
nya hanen skall gå in som avelshane om han duger så den får jag behålla intakt.
Sarah dör väl framöver så då var vi nere på hanterligt hundantal igen..
gnist-hur fixar du det?!?!?!
jisses-och folk tycker jag är energisk!
(jag är som en flat-antingen on eller off
)
Thina