När ska jag vara på tävlingen?

Idas

Trådstartare
Jag har startnummer 31 och det är Clear round. Emellan C- och D-ponnyerna ska de höja hindrena. :)

Tävlignen börjar 9.00 och jag måste ju hinna gå banan innan dess. Hur lång tid kan man räkna med att det tar för 31 starter att starta? 1 timme ungefär?
Så jag ska starta runt 10? Räcker det om jag är där halv nio då för att hinna gå banan?

Sv: När ska jag vara på tävlingen?

Ja det är ganska rimligt att räkna 30 st/timme. Så halv nio är väl ganska bra att vara där :)

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Mabuse
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Dressyr Hej, om några veckor ska jag starta min första dressyr tävling och jag har lite frågor som jag inte hittar något svar på. Så tänkte att...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Nalle136
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gps tracker för Android?

Hund, Katt, Andra Djur