När Registrera/ID märka föl?

Sv: När Registrera/ID märka föl?

Här brukar det inte vara rengöring utan bara stick så är det färdigt, är ju ofta en del päls vi den åldern då det brukar vara framåt november/december det görs så rengöring är ju nästintill omöjligt :(
Faktum är att det är nästan lättare att rengöra ordentligt om de är rejält långpälsade, för då kan man göra en "bena" där man kan tvätta rent och sticka.
De "halvluddiga" är värst att rengöra, men med tillräckligt mycket sprittussar går det också.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Freazer
·
Avel Som rubriken lyder. Varför är det så? Jag tittade på lite statistik på en ridponnyhingst under "betäckningar", och där finns fölen som...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Ketrawzc
·
Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 013
Senast: Zpunk
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London