När man mår så fruktansvärt dåligt

felmar

Trådstartare
Hej! Min pojkvän som jag hade varit tillsammans med i 1 år och 8 månader gjorde slut med mig igår. Jag är helt förstörd. Jag har fortfarande alla känslor kvar för honom. Och plötsligt så finns han inte längre. Han har bara försvunnit ut ur mitt liv.
Under hela mitt liv har jag kämpat med depression och ångest. Jag har haft det så jävla kämpigt. Varje dag har varit en kamp. Jag har hatat mig själv, jag har hatat livet. Sen träffade jag min pojkvän och allting blev lite bättre. Men alla problem kom ju självklart tillbaka efter ett tag. Men jag la min lycka hos honom, vilket är jätte dumt, jag vet. Och nu har han lämnat mig. Jag förstår inte varför jag ska behöva kämpa hela tiden. Jag är så trött på att kämpa mig igenom varje dag, för det tar musten ur mig. Jag har gått igenom sjukt mycket som jag inte tänker ta upp här.
Jag har ett jävligt svagt psyke och jag nedvärderar mig själv sp otroligt mycket. Jag förstår inte hur jag ska kunna gå vidare. Jag behöver verkligen pepp och tips. Förlåt för flummigt inlägg, men jag är så ledsen.

Jag undrar också om du har någon vårdkontakt. Annars vore det väl bra att söka hjälp men säger du att problemet är att din kille gjort slut så lär du inte få så mycket hjälp. Betona hellre din bakomliggande depression och ångest som du haft länge.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Behöver alla tips jag kan få! Hur ska man göra för att få motivation till att orka göra saker man mår bra av och vad är det för saker...
Svar
6
· Visningar
1 477
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 193
Senast: Yrsel
·
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 358
Senast: Anders
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama