När man blir bannad

vallhund

Trådstartare
Hur skall man kunna lära sig vad man gjort fel? Jag förstår innebörden av rule violations o olämpligt beteende, men jag förstår inte vad jag gjort för fel eftersom jag inte kan öppna PMet innan banningen är hävd o inlägget är borttaget.
Mig veterligen har jag inte betett mig olämpligt i tråden det länkades till, däremot i en annan tråd gick jag förmodligen över gränsen för vad som är lämpligt.

Hur skall man kunna lära sig vad man gjort fel? Jag förstår innebörden av rule violations o olämpligt beteende, men jag förstår inte vad jag gjort för fel eftersom jag inte kan öppna PMet innan banningen är hävd o inlägget är borttaget.
Mig veterligen har jag inte betett mig olämpligt i tråden det länkades till, däremot i en annan tråd gick jag förmodligen över gränsen för vad som är lämpligt.
Konstigt, jag har inte blivit bannad men fått varning och då hade jag en dialog med moderatorn.

Kan du skriva inlägg här medans du är bannad alltså?

Kan du skriva inlägg här medans du är bannad alltså?
Såklart hon kan. Banning betyder bara att man får små elstötar av tangentbordet så fort man skriver något.

:D

Nej, det kan hon naturligtvis inte. Men hon fick väl en kort banning och startade den här tråden när hon kom tillbaka.

@vallhund om du vet vilken tråd som var orsaken så minns du väl vad du skrev i den - och förstår alltså vad som var över gränsen?

Såklart hon kan. Banning betyder bara att man får små elstötar av tangentbordet så fort man skriver något.

Nej, det kan hon naturligtvis inte. Men hon fick väl en kort banning och startade den här tråden när hon kom tillbaka.

@vallhund om du vet vilken tråd som var orsaken så minns du väl vad du skrev i den - och förstår alltså vad som var över gränsen?

Förr kunde man det nämligen, tänkte om den funktionen hade kommit tillbaka. ;)

Nej men det lät i inlägget som hon fortfarande inte visste vad hon hade gjort för fel..

Förr kunde man det nämligen, tänkte om den funktionen hade kommit tillbaka. ;)

Nej men det lät i inlägget som hon fortfarande inte visste vad hon hade gjort för fel..
Har man någonsin kunnat skriva inlägg som bannad? :confused: Det låter ju inte så effektivt. :D

Jag har inte en susning om varför jag blev bannad, hade jag haft det hade jag inte startat denna tråden.

Kan du inte ställa frågan till mod som bannade?

Det har jag gjort, jag blev bannad en gång och mycket mycket chockad över detta, jag med mitt duktig flicka-syndrom :o:D Jag skrev den där raden om att man inte kan kan argumentera med idioter, they drag you down to their level and beat you with experience. Det var en eller två dagar vill jag minnas.. sånt kan hända i stridens hetta och jag var allt lite förorättad då den jag argumenterade mot visade prov på en extremt tråkig kvinnosyn och det tyckte jag var värre. Men jag frågade mod och fick mkt bra svar och även mitt tjugo-ish-åriga jag förstod poängen.

Men TS du kan ju skriva här så då måste du ju kunna öppna PM? Eller skriv ett nytt till aktuell mod o fråga. Jag förstår ju att du undrar.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 013
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ ...som jag ställer mig än en gång. Än en gång har en (eller egentligen två, vilket förmodligen innebär fler...) relation skitit sig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 543
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 755
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama