När kommer propparna?

Taefill

Trådstartare
Nu är det bara en knapp vecka kvar på året. Sen är det 2008 och plötsligt inte alls länge kvar innan tävlingarna drar igång!
Men jag har inte sett några propositioner för det kommande årets tävlingar. Någon som vet när de kommer eller kanske ändå vet några datum för tävlingar?

Sv: När kommer propparna?

Du är inte ensam om att undra när de kommer. Tror att de kom tidigt förra året för 2007, men jag hoppas att de kommer vid årsskiftet.

Senast ändrad av en moderator:

Proppen brukar komma ut efter SIFs årsmöte har jag för mig, annars i januari.
De stora nationella tävlingarna finns det datum på redan:
1-4 maj - Nationell Margaretehof Everöd Kristianstad
16-18 maj - Nationell Ungdomstävling Toftinge
23-25 maj - Nationell tävling seniorer Himmelstalund Norrköping
6-8 juni - Elittävling Säve Göteborg
13-15 juni - Nationell tävling Wången
9-12 juli - SM

(7-10 augusti - Nordiska Mästerskapen Norge)

/Malin

Är det klart än var SM blir i år?
Några klubbar har skrivit på sina hemsidor också men jag längtar efter hela tävlingsterminen :p

"Ryktet" jag har hört säger strömsholm men att det är oklart vilka som ska arrangera. Odinns bana på Romme var oxå på tapeten ett tag men det krockade med en trav tävling.... Observera att detta är rykten jag hört och ingen total sanning :)

Okej.. Hoppas det blir där för det är inte sååå långt från mig då :)

Jag hörde från en va mina kompisar att troligtvis är SM nere i Skåne....Ingen vill ju arrangera Sm uppåt eller vad det nu va ;)

Tror det är därför de efterlyser en SM grupp på SIF´s hemsida.

Jag hörde från en va mina kompisar att troligtvis är SM nere i Skåne....Ingen vill ju arrangera Sm uppåt eller vad det nu va ;)

Undra hos vem då, för här är det ingen som vet om något sm i skåne. Margaretehof har ju Passchampionatet i slutet av sommaren.

Passchampionatet, vad är det? Låter spännande!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 477
Senast: Grazing
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 122
Senast: zarmino
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka