Houdinie
Trådstartare
Jag har gång på gång blivit imponerad av min store, röde vän. Han har aldrig gjort behov utanför lådan när han är inne, han har inte bitit eller klöst någon människa sedan nästan ett år sedan och han låter gårdens gammelkatt få bestämma trots att han skulle kunna fälla honom med en svansviftning (vilket skulle rendera mig mycket ilskna blickar från gammelkattens matte :smirk
.
Jag har vant mig vid detta hans goda temperament och trevliga uppförande. Jag trodde att jag kände honom.
Men så överaskar han mig ingen!
Han har alltid lyckats undvika möbler och mattor då han mått illa och kräkts, men häromdagen letade han upp en tom pappkasse som låg ihopknölad på golvet och skulle slängas, och på den placerade han prydligt sitt maginnehåll. Sedan hämtade han mig så jag kunde slänga ut eländet.
Är han bäst eller är han bara helt enkelt BÄST!?
![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
Har era katter goda manér som de lärt sig på aldeles egen hand!?
Jag har vant mig vid detta hans goda temperament och trevliga uppförande. Jag trodde att jag kände honom.
Men så överaskar han mig ingen!
Han har alltid lyckats undvika möbler och mattor då han mått illa och kräkts, men häromdagen letade han upp en tom pappkasse som låg ihopknölad på golvet och skulle slängas, och på den placerade han prydligt sitt maginnehåll. Sedan hämtade han mig så jag kunde slänga ut eländet.
Är han bäst eller är han bara helt enkelt BÄST!?
![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
Har era katter goda manér som de lärt sig på aldeles egen hand!?