J
Jacki
Ja, vad tycker ni krävs för att jag med gott samvete ska kunna kalla mig westernryttare? Nu säger jag att jag är en westernwannabe. Lite kort: började rida för 2 år sedan, rider för en westerntränare ca 2 ggr i månaden sedan januari men min häst är inte så duktig på att gå lugnt och fint i form på långa tyglar ännu(men vi börjar närma oss).Enligt tränaren är vi på sista steget på grundträningen. På marken: Jag har tränat mycket med skramlande och prasslande grajer så hon är inte rädd för mycket och jag kan ställa henne med tyglarna på marken och gå ifrån.
Ge mig nu mer tips på vad jag bör kunna för att kunna kalla mig westernryttare utan att skämma ut er alla? Jag kan tillägga att jag är den enda i vårt stora stall som (försöker)rida western så jag har inga andra att titta på för inspiration.
Ge mig nu mer tips på vad jag bör kunna för att kunna kalla mig westernryttare utan att skämma ut er alla? Jag kan tillägga att jag är den enda i vårt stora stall som (försöker)rida western så jag har inga andra att titta på för inspiration.