När inte tiden räcker till?

M

marie_54

Hej alla glada!
Jag har funderat på det här med ledarskap osv. Har läst en massa inlägg här och på andra sidor! Tycker att det här med NH verkligen verkar kul! Både för hästen och för människan!
Nu är det såhär att jag skall åka till florida och jobba i ett travstall, jag kommer att hantera många olika och för det mesta unghästar då jag är där. Och till min fråga då: Finns det nåt bra sätt att "ta kommandot" över en grupp eller hur man nu skall beskriva det? Då det är ganska mkt att göra kommer jag inte att ha särskillt mkt tid till varje häst. Vore överlycklig om nån hade nån intessant ideé om hur jag skall jobba med alla dessa hästar?

Sv: När inte tiden räcker till?

Jag skulle gilla läget och höra mig för vad som gäller på plats, jag tror inte att jag skulle komma med så mycket egna idéer. Inte i någon första skede i alla fall.

Nu vet ju inte jag om det är en bamseanläggning med många travhästar, då handlar de ju mer om pengar och naturligtvis tar man hand om hästar på bästa möjliga vis för att de ska kunna prestera maximalt. Men jag skulle gissa att man inte direkt ägnar sig åt hästarna som enskilda individer.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 660
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 963
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
21 631
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar