När går posten?

Centaur

Trådstartare
Ska skicka något till UK som ska hållas fryst så länge som möjligt, vill därför lämna in det strax innan posten går iväg i morgon så det inte blir liggande på postkontoret hela dagen.

Men jag kan inte hitta någonstans där det står när utrikesposten blir upphämtad?

Du får paketera så pass väl att det håller sig fryst i åtminstone ett dygn.
Frysklampar runt varan. Sedan en vadderadpåse eller tidningspapper. Lägg sedan i lämplig låda.
Tänkte du lämna den vid själva flygterminalen? ( kan man de?) isåfall kanske du kan ringa och fråga när det är.

Ska skicka något till UK som ska hållas fryst så länge som möjligt, vill därför lämna in det strax innan posten går iväg i morgon så det inte blir liggande på postkontoret hela dagen.

Men jag kan inte hitta någonstans där det står när utrikesposten blir upphämtad?
Ring ditt serviceställe och fråga eller PNskundtjänst. Sen finns det ju andra aktörer på marknaden.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
683
Senast: Glimra
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 635
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
937
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25