O
Olycklig
Mår så himla dåligt så jag måste bara få ur mig detta. Det känns som att jag inte älskar mina barn Det är så jobbigt att vara mamma så jag önskar att jag aldrig blivit det. Allt jag gillar att göra går inte att kombinera med barn - jag älskar mitt jobb, men kan inte jobba heltid pga att barnen måste ha sin tid, älskar min häst, men hinner inte med honom så mycket som jag vill pga att barnen inte gillar att jag pysslar med hästen. Vill man göra något i trädgården - så nog är där en unge som skriker efter uppmärksamhet. Jag skulle helst av allt bara vara ENSAM!!! Tänker drastiska tankar om att separera från min man (vilket jag egentligen inte vill) bara för att komma ifrån ungarna. När man inte älskar sin partner längre då kan man ju skiljas - men vad gör man när man inte står ut med sina barn, eller sig själv när man är med dom???? I vintras fick jag diagnosen lindrig deppression och vet inte om dessa tankar kommer av detta, men det känns bara som jag inte står ut längre. Jag känner ingen glädje tillsammans med mina barn utan känner bara att det är en stor börda. SKIT!! Känns som att jag vill flytta till en öde ö och slippa allt vad barn, föräldraskap och krav heter......