Mia_R
Trådstartare
Jag har insett att varulvens dagar är räknade även om jag inte vet när räkenskapens dag är inne. Jag har hoppats på att kunna ta med honom till fjällen en sista gång och låta honom sluta där. Låta honom bli begravd med familjens många andra katter och hund, men jag är osäker på när det blir av och försöker tänka mig in i att om jag skulle begrava honom hemma på tomten istället.
Det är kanske lite fånigt, men har har levt nästan hela sitt liv här. Lekt, solat, sovit, skällt på cyklisterna och vallat hönsen och skällt på räven. På ett vis känns det rätt, på ett annat helt fel. Jag ska flytta, inte nog med att han kommer avlivas, jag kommer att överge honom här isf.
Om han avlivas i fjällen så är han fortfarande kvar, trots att han inte längre lever.
Fan att sånt här ska vara så jäkla jobbigt!
Det är kanske lite fånigt, men har har levt nästan hela sitt liv här. Lekt, solat, sovit, skällt på cyklisterna och vallat hönsen och skällt på räven. På ett vis känns det rätt, på ett annat helt fel. Jag ska flytta, inte nog med att han kommer avlivas, jag kommer att överge honom här isf.
Om han avlivas i fjällen så är han fortfarande kvar, trots att han inte längre lever.
Fan att sånt här ska vara så jäkla jobbigt!