När carl-einar Häckner åt en duva...

AgentCarter

Trådstartare
Har försökt leta reda på ett klipp när carl-einar häckner äter upp en duva men hittar inget mer än att det nämns i olika tidningar.

Är det någon som vet vart det finns klipp på det?
Tänkte titta på det gamla barndoms traumat igen :D

Jag var på en av föreställningarna då han gjorde det. Första gången jag såg honom och blev lite lätt chockad/äcklad där :D Kan tyvärr inte hjälpa till med något klipp :(

Jag var på en av föreställningarna då han gjorde det. Första gången jag såg honom och blev lite lätt chockad/äcklad där :D Kan tyvärr inte hjälpa till med något klipp :(
Jag vet inte om jag såg det på en show eller två första gången, trodde inte på min mamma när hon försökte förklara att det inte var på riktig

Jag har sett ett klipp där han äter upp en duvas huvud, om det är det du tänker på? Det finns med på Galenskaparnas show "Jul, jul, jul" som finns i sin helhet på youtube. Dock uppdelat i avsnitt och jag minns inte vilket som innehåller Häckner. :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: soom
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
996
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 055
Senast: malumbub
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
2 265
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter